DURV! voert continurooster in | Zeel Marketing Advies
51219
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-51219,qode-core-1.1,ajax_fade,page_not_loaded,,brick-ver-2.2,vertical_menu_enabled, vertical_menu_left, vertical_menu_width_290, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,vertical_menu_outside_paspartu,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

DURV! voert continurooster in

Basisschool DURV! wil de schooltijden op de drie vestigingen gelijk trekken en zou graag een continurooster invoeren. In een uitgebreid communicatietraject zijn ouders hierover geïnformeerd en konden zijn hun mening geven over het continurooster middels een enquête. Op 4 januari 2016 werd het continurooster ingevoerd en ontvingen alle leerlingen een koeltasje om hun lunch in koel te houden.

Concept & communicatie

Zeel Marketing

Tags
beeldselectie, brochure, interviews film, opmaak beleidsplan, productie, productie-planning, regie, scenario, teksten, tekstredactie